30 oktobris, 2012

Liebster Blog Award

Šai balvai mani nominēja Doloresa un paldies viņai par to. :) 

Ar šīs balvas palīdzību var vairak uzzināt viens par otru un pastāstīt, ko vairāk par sevi. Tātad, jāuzraksta 11 interesanti fakti par sevi un jāatbild uz 11 uzdotajiem jautājumiem. Pēctam balva jāpiešķir citiem 11 blogeriem, kas vēl nav nominēti.


11 fakti par mani

1. Man ļoti patīk ēst. Varu ēst visu laiku un daudz :D Sevišķi izteikta vājība man ir bulciņas un kūciņas. Pedējā laikā gan mēginu sevi ierobežot. 
2. Brīvajā laikā patīk fotografēt.
3. Esmu saimniece 3 gadus jaunam suņukam  - Čiekuram. 
4. Nemāku apvainoties uz ilgu laiku. 
5. Visus savus tēriņus pierakstu kladē, un mēneša beigās šausminos, cik esmu iztērējusi :D
6. Pēdējo gadu laikā nevaru aiziet gulēt ātrāk par 1iem naktī. 
7. Vienīgais iemesls, kāpēc man patīk rudens  - sākas pomelo sezona. 
8. Naktī guļu pie ieslēgtas mūzikas. 
9. Patīk darīt dažādus rokdarbus (izņemot adīt, tamborēt).
10. Man ļoti patīk ceļot. 
11. Mīļākais apģērbs - melna ādas jaka.

11 jautājumi, ko uzdeva Doloresa

1.Uz ko Tu vari skatīties bez apstājas? 
Uz maziem bērniem.
2.Filma, ko varētu skatīties vēl un vēl?
Parasti vairākas reizes vienu filmu neskatos, bet viena no tadām varētu būt Bridžetas Džounsas dienasgrāmata.
3.3 mīļākās dziesmas? Bieži mainās, bet pašlaik  - Keane - Bedshaped ; Brainstorm - Na Zare ; Ellie Goulding  - Anything could happen
4.Kas ir tavs mīļākais blogs? 

Nav viens konkrēts. Ļoti patīk http://www.lauravaluta.com
5.Vai ir kāda lieta, kas tev nepatīk citos blogos? 

Pašas nav ideāls, tāpēc nevaru kritizēt citus.
6.Vai, tavuprāt, tavs blogs ir ideāls? T.i. tieši tāds, kādu Tu vēlies? 

 Nē
7.Cik laiku aizņem tavs blogs / cik bieži blogo? 

Nesanāk regulāri aizņemtā studiju grafika dēļ.
8.Ko Tu domā par manu blogu? 

 Ļoti patīk lielās fotogrāfijas.
9.Kāds ir tavs mīļākais kokteilis? 

Viennozīmīgi Mohito.
10.Cik bieži Tu gatavo ēst? 

 Katru dienu brokastis, vakariņas. Pusdienas parasti nesanāk est mājās.
11.Kāds ir tavs šī brīža mērķis? 

Pabeigt autoskolu, kā arī atrast darbu, kas patīk.

Nevienu konkrēti nenominēšu, jo šķiet, ka visi jau ir atbildējuši uz jautājumiem. 
Uzdošu 1 jautājumu, uz kuru ceru, ka atbildēsiet.  
Nosauciet filmu, kas uz Jums ir atstājusi iespaidu un, ko Jūs notiekti ieteiktu visiem noskatīties. :)


4 komentāri: