27 jūnijs, 2012

Garnier mitrinošs losjons ar pašbrūninošu efektu


Tā kā šī vasara nav pārāk saulaina un nedaudz brūnumiņu arī gribas, tad pastāstīšu par pašiedeguma losjonu, ko lietoju un kas man patīk. 

Ražotāja teiktais par produktu: „Sastāvā esošās augļu mikroeļļas bagātīgi mitrina ādu, aprikožu ekstrakts maigi rūpējas par to, un īpašs sastāvdaļu komplekss padara ādu patīkami brūnu. Brīvdienu ādas iedegums parādās pēc 5 dienām, lietojot pieniņu ik dienu. Acumirklī uzsūcas ādā. Neaizsargā no kaitīgajiem UV stariem. Pēc lietošanas nomazgāt rokas. ” Dermatoloģiski pārbaudīts.

Manas domas –

*Losjons tiešām mitrina un āri iesūcas ādā.
*Lietoju tikai vakaros pēc dušas. Nav nepieciešama skrubja lietošana pirms tam.
*Smarža sākumā pēc aprikozēm, kad nožūst – tad līdzīga pārējiem pašiedeguma losjoniem.
*Rezultātu var redzēt jau pēc 1. lietošanas reizes. 
*Sejai tomēr šo produktu nelietoju, jo man ir jūtīga āda.
*Pēc lietošanas obligāti jānomazgā rokas, citādāk nagi paliek brūni.
*Āda nepaliek pleķaina vai oranža.

Produkta cena – apmēram 3 Ls
Tilpums – 250 ml

Neesmu lietojusi daudz un dažādus pašiedeguma krēmus, bet šī man jau ir 2. pudele, tā kā tas ir labs rādītājs :)

5 komentāri:

  1. Vai šis krēms rada iedegumu no pirmās reizes arī tad, ja āda ir izteikti gaiša? Un produkts paliek uz ādas līdz to vienkārši nomazgā?

    myvividvvvorld.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es esmu lietojusi šo krēmu arī ziemā, kad āda ir ļoti gaiša un rezultāts bija jau pēc 1. reizes. Galvenais kārtīgi izsmērēt, lai nav kāda vieta, kur paliek biezā kārtā krēms. Produkts nenonāk nost uzreiz kā nomazgājas. Tas ar laiku paliek gaišāks :)

      Dzēst
    2. oo jā- efekts ir arī gaišai ādai! Galvenais nepārspīlēt ar daudzumu, lai nepaliek pleķi!

      Dzēst
  2. Man nepatika. Laikam neesmu tik uzcītīga, jo es vienmēr biju raiba, nekādi neizdevās vienmērīgi izsmērēt. Un jā, gaišas drēbes sasmērējas un turklāt nevar tik vienkārši izmazgāt to brūnumu :/

    AtbildētDzēst